Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, si sa returneze produsul/produsele în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.
Cheltuielile directe de returnare a produselor sunt în sarcina cumpărătorului. Pentru exercitarea dreptului de denunţare unilaterală a contractului trebuie să ne informaţi în scris, pe mail la adresa contact@jocarte.ro.
Rambursarea sumelor se va face în cel mult 14 zile de la data acceptării returului de către S.C. ENIGMA MEDIA GROUP S.R.L. Pentru a fi acceptată returnarea produselor, acestea trebuie să fie în aceeaşi stare în care v-au fost livrate (să aibă etichetele originale JOCarte, să nu fie deschise,consumate sau deteriorate; trebuie păstrată integritatea documentelor însoţitoare).
Pentru a putea soluţiona cât mai repede cererea dumneavoastră de restituire, vă recomandăm să rambursaţi produsele prin intermediul unei firme de curierat (ex: FAN Curier, Urgent-Cargus, Nemo Express, GLS), şi nu prin intermediul Poştei Române. Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face în cel mult 14 de zile calendaristice prin transfer bancar în contul IBAN specificat in mail-ul catre JOCarte.
Daca vi s-a livrat alt produs decât cel comandat sau un produs ce prezintă defecte, contactaţi într-un interval de 72h echipa JOCarte (telefon 0734 246 131) pentru a reclama aceasta situaţie şi ne vom asigura ca produsul să fie înlocuit cu un produs nou sau ca banii vor fi rambursati in cel mai scurt timp. Costurile de retur şi de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de către JOCarte. Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm să refuzaţi recepţia lor.
LIVRARE
Produsele JOCarte sunt disponibile atât în țară, cât și internațional, și vor fi livrate național prin curierat rapid (FAN Courier sau Prioripost în funcție de destinație), iar internațional prin serviciile poștale.
Perioada standard de livrare este cuprinsă între 2-5 zile lucrătoare.
De sărbători, în perioadele de reduceri, fenomene meteo extreme, calamități, situații excepționale, termenul de livrare se poate prelungi independent de noi.
PROGRAM LIVRARE
Prin curierat, comenzile onorate de curier vor fi livrate de Luni până Vineri între orele 9:00-18:00 la adresa menționată în comandă. La cerere, curierul poate face livrări și Sâmbăta. Zilele de weekend și sărbătorile legale nu sunt considerate zile lucrătoare. Odată plasat produsul în responsabilitatea firmei de curierat, JOCarte nu își asumă întârzierile ce pot interveni pe parcurs.
COSTURI LIVRARE
Costul standard al transportului prin Fan Courier este 25 lei, tva inclus (valabil pentru localitațile cu acoperire standard). În anumite localități există costuri suplimentare pe km, acestea pot fi consultate pe https://www.fancourier.ro/acoperire/
În situația în care aveți domiciliul în una dintre aceste localități, există mai multe variante de livrare:
PRIMIREA COLETULUI
Destinatarul va primi coletul pe bază de semnătură. La primirea acestuia este recomandat ca produsele să fie verificate și refuzate în cazul în care nu corespund comenzii inițiale sau sunt deteriorate.
RETURURI
În cazul în care comanda trebuie anulată înainte de livrare, te rugăm să ne contactezi la adresa contact@jocarte.ro pentru a analiza starea comenzii. Dacă aceasta nu a fost încă trimisă spre livrare, solicitarea poate fi onorată. În cazul în care comanda a fost deja livrată, consultă secțiunea Retururi pentru mai multe detalii.
Solicitările repetate de retur de către același client sunt considerate abuz.
Ne rezervăm dreptul de a refuza comenzi ulterioare de la clienții care nu își revendică coletele în termenul maxim de 7 zile de la curier sau care refuză coletele la primire.
S.C. ENIGMA MEDIA GROUP S.R.L.
J40/18387/2021
CUI:45116413
Bucuresti, Bd. Gheorghe Duca, Nr. 1, Et. 1, Ap. 4, Sector 1
©Copyright S.C. ENIGMA MEDIA GROUP S.R.L. 2024
Platforma E-commerce by Scriupebune